\ روزتون موووووووووووووووووووووبارک گل دخملا!
من یک دخترم...
بــــــــدان ...
"حــــــوای" کسی نـــــمی شــوم که به "هــــــوای" دیگری برود
تنهایی ام را با کسی قسمت نـــمی کنم که روزی تنهایم بگذارد
روح خـــداست که در مــــــن دمیـــده شده و احســـــاس نام گرفته
ارزان نمی فروشمش!
دستــــــهایم بــالیـــن کـــودک فـــردایـــم خـــواهـــد شــــد
بـــی حـــرمتـــش نمی کنم و به هــرکس نمی سپارمش
ســـــودای دلـــم قسمت هر بی ســر و پـــــایی نیست
 
من یک  دخترم..

پ.ن:این متن زیبا از خانوم"الهام شریفیان"هست.



نظرات شما عزیزان:

m
ساعت23:16---23 شهريور 1393
خوبی!
گاهی با تمام تکراری بودنش غوغا میکند...
پاسخ:اوه!


saeedsingle
ساعت21:27---22 شهريور 1393
سلام آبجی
حالا واقعا نگران شدم عتیغه
خوش اومدی درهرصورت

پاسخ:من عتیغه ام عایا؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!خخخخخخ چ بهتر!!دیگ نگران بالارفتن سنم نباشم!هر چی پیرتر شم بر ارزشم افزوده میشه بعللللللللللللللللهههههههههههههههD:


ترلان
ساعت22:18---19 شهريور 1393
خوردن شیرینی خیلی راحته
خواندن داستان شیرین هم راحته
اما پیدا کردن دوست شیرین خیییلی سخته
.
.
.
.
.
.
.شماها چطوری منو پیدا کردید؟؟
والا مردم چه شانسایی دارن


mahla
ساعت17:59---16 شهريور 1393
سسلام گلم
دارم ميرم برا شيش ماه ديه كمكم ميام ميدوني چرا ميگم چون ازم قهر نكني ك ج نيدم ب نظرات باش نقهري دوشت دارم باباي ولي تو سر بزني يهو نري برنگردي
پاسخ:فدای اون مرامت مهلا جوووووووووووونم چرا بقهرم هواتو دارم آجی خیالت راحت(چشمک.بوس)


مجید
ساعت1:52---15 شهريور 1393
خیلی زیبا و آموزنده بود
پاسخ:از حمایتتون ممنونم


mahla
ساعت14:54---12 شهريور 1393
شلامممممممم نفسم میسی ک با مرامی و زود زود پیام میدی راستی وبت پستاش عالیه اینو با تعارف نگفتم واقعا بیسته وبت
پاسخ:اونکه وظیفس مهلاجان.لطفت سرشاره ممنون(چشمک/بوس)


mahla
ساعت14:52---12 شهريور 1393
در دفتر خاطراتم نوشتم : عشق زیباست

معلم دفتر را دید و گفت : این رویاست !

گفتم : معلم تو از عشق چیزی میدانی ؟

گفت : در عالم عشق ، عاشق همیشه تنهاست

پاسخ:ای قطار راهت را بگیر و برو... نه کوه توان ریزش دارد... نه ریز علی پبراهن اضافه!!! روزگار!!روزگار دبگریست...!!


mahla
ساعت14:51---12 شهريور 1393
تنهایی خیلی سخته وقتی چشمام به راهه

وقتی که شب سیاهه وقتی بدون ماهه

تنهایی خیلی تلخه وقتی که بی تو هستم

تنها می مونه دستم با این دل شکستم

پاسخ: چقدر بده که تو میتونی خودتو خرد کنی . . . داغون کنی . . . بدبخت کنی . . . اما نمیتونی خودتو بغل کنی ، آروم کنی ، از تنـهـایـی دربیاری . . . مـــن آرومـــــــم ولـــــی قــانـــونــــاً داغــــونـــــم . . .


mahla
ساعت14:50---12 شهريور 1393
تو آسمانی و من ریشه در زمین دارم


همیشه فاصله ای هست ، داد از این دارم


قبول کن که گذشته ست کار من از اشک


که سال هاست به تنهایی ام یقین دارم

پاسخ: همیشه بهم میگفت: زندگیمی.... وقتی رفت بهش گفتم مگه من زندگیت نبودم؟؟؟!! جواب داد:آدم برای رسیدن به عشقش باید از زندگیش بگذره.....


mahla
ساعت14:48---12 شهريور 1393
آدمهای خوب از یاد نمیرن از دل نمیرن از ذهن نمیرن

ولی زودتر از اینکه فکرش رو بکنی از پیشت میرن

پاسخ:خـــــدا!!!! کي کـــــــــات مي دي؟؟؟!! هزار بار ،يک پلان رو گرفتي... من بازيگر خوبي نمي شم،بــــاور کن .!


mahla
ساعت14:45---12 شهريور 1393
ادمای خوب...
از یاد نمیرن..
از دل نمیرن..
از ذهن نمیرن..
ولی...زودتر از اینکه فکرشم بکنی از پیشت میرن!!!!

پاسخ:...


mahla
ساعت14:40---11 شهريور 1393
برايــــم مهم نيســــت چه ميشـــود!!!

به همــــه ي باورهــــايم سوگنــــد!!!

هيچ چيــــزي برايــــم مهــــم نيســـت!!!

يک کــــلام!!!

من......

دســــــت از.....

دوســـــــــــت داشــــــتنـــــت نميکشــــم!!!

و اين يعنــــي...

نهايــــت خوشـــبختي!!!

گـيـــرم تـمـام دنـيـا بـگـويـنــد مـا مـال هــم نـيـسـتـيــم!!!

مــا بـه درد هـم نـمــيـخـوريـم!!!

گـيـــرم بـراي زيـر يـک سـقـف رفـتـن....

عـشـق ... آخـريـن مـعـيـار ايـن جـمـاعـت بــاشـد!!!


گـيـرم دوسـت داشـتـن بـدون سـنـد حـرام بـاشـد!!!

عـجـيـب بـاشـد!!!

بـاور نـکـردنـي بـاشـد!!!

مـــــن امـا...

گـيـــر ايـن گـيـــــرها نــيـسـتــم!!!

من تــا أبـد....

گـيـر چــشـمـان تــوام!!!

گير دوســت داشـتـنـت!!!
ميـخـــــواهــــم هــــمــه بــــدانــنـــــد کـــــه...

من برای دوست داشتنت
برای لمس دستانت

برای غرق شدن در آغوشت

از هیچکس اجازه نمیگیرم....

حتی خودت...
پاسخ:نمیدونم چی بگم دیگه خیلی عااااااااااااااااالی بود ممنون عزیزکم


مهران
ساعت0:40---10 شهريور 1393
سلام اجي مهتاب گلي روزت مبارك هرچند با تاخير

اصن روايت داريم هر روز روز دخملاست

سلامتي همه دختران پاك و نجيب سرزمينم ايراااااااااااااان
پاسخ:خخخخخ قربون مرامت داشی.آقایون بیان یادبگیرن!!


Rooze19
ساعت14:40---9 شهريور 1393
شاد بودن تنها انتقامی است که میتوان از دنیا گرفت ، پس همیشه شاد باش . . .
پاسخ:خخخخخخخخخ شاددددددددددددم آجی خیالت تخت(چشمک)


Rooze19
ساعت14:34---9 شهريور 1393
به کم نور ترین ستاره ها قانع باش ، چراکه چشم همه به سوی پر نور ترین ستاره هاست . . .
پاسخ:جونه تو قانعم آجی جونم ولی همون کم نوره هم قسمت من نمیشه ک آخه!!!:((


Rooze19
ساعت14:33---9 شهريور 1393
زندگی کتابی است پر ماجرا ، هیچگاه آن را به خاطر یک ورقش دور نینداز . . .

پاسخ:خاطرت جمع عزیزکم کلا من یه فسیلی ام!!از زمان 1سالگیم تمام کتابامو حتی روزنامه هامو آرشیو کردم خخخخخخخخ


Rooze19
ساعت14:31---9 شهريور 1393
مهم بودن خوبه ولی خوب بودن خیلی مهم تره . . .
پاسخ:فلسفش پیچاپیچه جونه داداش!!ممنون


Rooze19
ساعت14:27---9 شهريور 1393
دلتنگ روزهایی هستم
که معنای خداحافظ ، تا فردا بود . .
پاسخ:الان مگ غیر اینه گلم؟؟!!اگ بخای هر غیرممکنی ممکنه


atefeh
ساعت21:22---8 شهريور 1393
وقتی ی دختـــر باهات بحث میکنه. . .


غــر میزنه . . .


قهــــر میکنه . . .


دلـــش میگیــره . . .


از دستت گریه میکنه. . .


میـــگه... میـــگه... میـــگه...


و اشــکش سرازیر میشه و مجبورت میکنه


حرفشو گـــوش کنی..!


خوشحال بـــاش!


بــراش مهمـــی که اینجوریه...


اگه همش صدات میکنه


اگــه دوستش داری. . . ذوق کن..!


چون خیلی دوستــــت داره


اگه مردی ...اگه عاشقی ... قدر مهربونیاشو بدون


بزار از ابراز عشـــقش به تو انرژی بگیره


بزار واست بخنده و بهش بگو که عاشق خنده هاشی


بهش بگو چقدر دوســ ♥ـتش داری...


آروم باش و لبخند بزن


احترام بزار و بگو عشـــق من چی میخواد..؟


دخــــتر به همین سادگی آروم میشه


تو فقط مــــرد باش ...همــیـــن..!
پاسخ:دمت گرم عزیزکم محشر بود ولی من "مثلا"یه دخترما!!اینا رو به این پسرای قدر نشناس بگو!!


Nika
ساعت15:19---8 شهريور 1393
روزمونه....روزمونه...روزمون مبارکککککا باشههههههههه...روزت مبارک مهتاب جوووووووووون....
پاسخ:روزه توام پساپس مووووووووووووووووووبارک فاطمه ی گلمممممممممممممممممممممممم بووووووووووووس


امير محمد
ساعت13:16---8 شهريور 1393

سلاممم
آها ببخشيد خوب پس من اشتباه كردم
كاري داشتي بگوووو
********************* 


پاسخ:چاکره داداشی


saeedsingle
ساعت12:35---8 شهريور 1393
لایــــــــــــــــک

باکمی تاخیر روزت مبارک ابجی

پاسخ:روزه nشما هم موبارک داشی:))


امير محمد
ساعت8:30---8 شهريور 1393
تاييد نكنيشا

امير محمد
ساعت8:30---8 شهريور 1393
سلاملكم
هههه
خودتو به اون راه نزن ابجي جونم
خوب چي شده ؟ چيزي نيست كه واسه من كه لود ميشه
احتمالا مشكل مرورگرته اگه عوض كردي نشد مشكل نته خودته سرعتش پايينه
اگه كاري بود فقط ي پيام بده
مواظب خودت باش
خدافس


pj
ساعت0:47---8 شهريور 1393
روزت مبارک .
پاسخ:مر30:)))))))))))))


rooze19
ساعت19:02---7 شهريور 1393
خیلی خیلی زیبا بود
پاسخ:ممنون عزیز م


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 6 شهريور 1393برچسب:, | 12:18 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |